ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ

Όλο το βράδυ κατάπινα μικρές φάλαινες
Ένα ολόκληρο κοπάδι που περνούσε μέσα από το μαύρο καλώδιο του τηλεφώνου
Το πρωί κατάπια το τηλέφωνο
Το μικρό καφέ τραπεζάκι στη γωνία έμεινε άδειο
Η πρίζα του στο τοίχο έχει πάρει τώρα τη θέση του κάδρου
Μετά ξερίζωσα την άσπρη ξύλινη πόρτα, το παράθυρο και τη σκεπή με τα κόκκινα κεραμίδια
Τα πουλιά μπορούν να μπαίνουν ανενόχλητα
Ένας πελαργός έφτιαξε τη φωλιά του στη κεραία της τηλεόρασης
Έχω στολίσει μ’ αυτή το βάζο της τραπεζαρίας
Το μεγάλο μαύρο κουτί το πέταξα στο κάδο της ανακύκλωσης
Είναι στο απέναντι στενό
Νομίζω πως δεν θα αδειάσει ποτέ
Ανακυκλώσιμο υλικό που δεν ανακυκλώνεται
Τους παράταιρους ήχους του έχω καταχωνιάσει στο πατάρι
Τους κλείδωσα τρεις φορές γυρνώντας το κλειδί
Ακούω μόνο τιτιβίσματα και ήχους από τον ουρανό
Μαζί με τις μικρές φάλαινες κατάπια και τα συγκλονιστικά νέα
που κουβαλούσαν στην πλάτη τους
Τα σκορπούσαν παντού
Νομίζω ότι δεν θα ξαναβγούν ποτέ ξανά από το στομάχι μου
Τις χώνεψα πια
Δεν θέλω να τις ξανακούσω
Δεν θέλω να τις δω
Θέλω να έχω το σπίτι μου ανοιχτό
Από παντού να μπαίνουν μόνο τα πουλιά

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις