ΑΣΜΑ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ

Να ενώνω τους ομόκεντρους 
κύκλους των δακτύλων μου
με τα δάχτυλα σου
Να νιώθω την ανάσα μου
καθώς βουλιάζει
στο λευκό λαιμό σου
Να απλώνω τα μάτια μου
το βλέμμα μου
στα μαλακά μαλλιά σου

Να μεγαλώνω με σένα
Να γίνομαι ζυμάρι 
Να χύνομαι σα μέλι ζεστό
σε πήλινα σεντόνια
Να ακουμπώ
Να σ’ ακουμπώ
Να σε κοιτάζω
Και να μιλώ
Να σου μιλάω

Να γίνομαι ένα με σένα
Και συ ένα με μένα
Να χάνομαι στη δίνη της αγάπης
Να σ’ αγαπώ
Να μ’ αγαπάς 
Μέχρι το τέρμα της αβύσσου
Τις νύχτες να μου χτενίζεις τα μαλλιά
Και να μου ψιθυρίζεις
Τα λόγια σου 
Λόγια που μοιάζουν 
με φωνή πουλιού

Και να κολλάω πάνω σου
Και να φορώ το δέρμα σου
Να ντύνομαι τις ώρες σου
Και τις στιγμές 
Τα δευτερόλεπτα μακριά σου
Και να μου τραγουδάς
Τραγούδια πάνω 
σε νότες χάρτινες
Που γίνονται φτερά
Που τις φυσάς 
για να με φτάσουν

Να μεγαλώνω
Να μεγαλώνεις
Να μεγαλώνει 
η αγάπη μας

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις